Wednesday, January 24, 2018

Așteptare



Chiar de-ai trăit intens și azi te simți matur
Nu încerca în van să mă păzești de mine
Atunci când pe un drum ce prinde greu contur
Înaintez iubind, prin hățiș de suspine‎.

Îți simt dorința surdă de-a-mi arăta cumva
Ca viitoru-i hâd și a mușcat din tine
Dar până când ce-aștepți se va-ntâmpla
Am încă dreptul de-a visa că va fi bine.

‎Deci am să zbor mai sus în fiecare zi
Căci lacrima se zvântă mai ușor la soare
Și-am să te chem zburdalnic până ce ai să vii
Ca să-ți aștern tot cerul la picioare‎.

Iar de vei încerca să te ascunzi în nori
Să te prefaci în tunet, care de-acolo vine,
Am să mă deghizez în curcubeu din zori
‎Să-ți colorez astfel cărarea către mine.

Da, ai dreptate, timpul nu o să stea!
Grăbit el se va scurge, peste noi va așterne
Linii adânci pe frunte, omăt pe tâmpla ta,
Răni dar și zâmbet dulce, din amintiri eterne!

Și-atunci când viitorul în fine va sosi
‎Să ne doboare crâncen din sferele înalte
Gândesc că poate totuși, oriunde vom mai fi,
‎Prezentul ce-a trecut le va fi învins toate…


No comments:

Post a Comment